Standwerk

Gedurende het jaar staan we op verschillende plaatsen en evenementen in de omgeving Bergen op Zoom om de rechten van de mens onder de aandacht te brengen. Tijdens standwerk:

• verstrekken wij  informatie over het werk van Amnesty
  • voeren wij een Amnestycampagne of – actie gericht op ernstige schendingen van   mensenrechten  en vragen ter ondersteuning daarvan aan het publiek een speciaal daarvoor vervaardigde kaart in te vullen en via ons te versturen of een petitielijst te ondertekenen;
  • verkopen wij speciale Amnesty-producten, zoals kaarten en kaarsen.

In het voorjaar en rond 10 december(de dag van de mensenrechten) staan wij altijd met een stand bij  ‘De Dikke Boom’ in het centrum van Bergen op Zoom. In juni hebben wij een stand ter gelegenheid van de Interculturele Dag op het Ravelijn. Tijdens deze dag presenteren mensen van diverse culturen zich aan het publiek. In december staan wij tijdens de Kerstmarkt met een stand in de Martinuskerk in Halsteren. Ook bij andere evenementen verzorgen wij regelmatig een stand.