Resultaat Collecte 2019

In de week van 11 – 17 maart vond de landelijke collecte van Amnesty International plaats. In deze regio gingen onze 34 collectanten in Bergen op Zoom, Halsteren, Lepelstraat, Steenbergen en de gemeente Woensdrecht op pad.

Samen haalden onze collectanten dit jaar 3945,48 euro op. Ondanks het slechte weer tijdens de collecteweek een geweldig resultaat! Aan alle collectanten een groot compliment en natuurlijk heel veel dank voor dit behaalde resultaat aan alle mensen die een donatie hebben gedaan. Want de opbrengst van de jaarlijkse collecte maakt ons werk mede mogelijk. Dat werk doen we onpartijdig en onafhankelijk. Daarom nemen we voor onze onderzoeken en acties geen geld aan van de overheid of van politieke en religieuze groeperingen. Dan kunnen we altijd en overal zeggen wat we willen. Tegen welke autoriteit of machthebber dan ook. Zo bewaken we onze geloofwaardigheid.

Wilt u ook een steentje bijdragen aan het werk van Amnesty? Wij kunnen altijd enthousiaste collectanten gebruiken! Meld je aan via ons contactformulier of stuur een bericht naar amnesty.bergenopzoom@gmail.com.